Ervaringen badwereld? Hier vind u alle badwereld ervaringen, recensies, klachten en reviews. Bent u opzoek naar een nieuwe badkamer ga dan langs bij badwereld in Almere. Lees eerst de recensies en reviews over badwereld.
Gratis badkamerbrochures?
Wilt u gratis badkamerbrochures thuis ontvangen? Dat kan! Badkamersmagazines staan vol met tips over badkamers, badkameropstellingen, badkamerprijzen, advies en ideeën. Bestel het gehele pakket, hier kunt u gratis badkamerbrochures aanvragen. Haal uw inspiratie uit onze gratis badkamerbrochures.
Ervaringen badwereld? Wat voor ervaring heeft u met badwereld in Almere? Uw badkamer ervaring met badwereld plaatsen? Hier kunt u makkelijk en snel een ervaring achterlaten over badwereld in Almere. U helpt niet alleen ons maar ook anderen met het achterlaten van uw recensie.
badwereld algemene informatie
Badwereld heeft in totaal één vestiging in Almere. Deze winkel verkoopt sinds 1997 kwaliteit stoomcabines en badkamerspullen. Bezoek de site
Onlangs stoomcabinebankje besteld a 948.00 euro, bij aflevering grote beschadiging aan zijkant.
Vervolgens contact opgenomen met de verkoper, hij kwam met het geweldige advies om er maar een klodder lijm in aan te brengen! Wat een service, koop er helemaal niks meer.
Mijn advies aan anderen, niks kopen waardeloze zaak! Met zeer arrogante medewerkers.
wat een kut firma die bad wereld maar bedankt voor dei info ,ga daar zeker niets kopen dan,was wel van plan maar echt niet meer nu. ik hoor het nu al van kennisen ook die bij hun een stoom cabone hebben laten maken ,echt waardeloos steeds stuk van af het begin al stoom generator valt steeds uit. is ge woon troep wat hun ver kopen .
O, maar dan zijn jullie er nog niet hoor!
Wacht maar tot jullie een aantal jaren verder zijn. Dan komt pas de echte de aap uit de mouw betreffende de kwaliteit van het geleverde en onzin die het bedrijf uit weet te kramen bij het confronteren van klachten.
Want er wordt door hun wel erg gemakzuchtig en ontkennend gereageerd op opmerkingen/klachten dat een door hun geleverde stoomcabine na amper 11 jaar bijna in elkaar stort van ellende. Hoe men dan reageert slaat echt alles. Komen met technisch absurde en mij te verwijten oorzaken. Dat de boel bijna is doorgerot zou te wijten zijn aan vocht. En …… vocht in een badkamer dat is funest !, zo valt op te maken uit reacties. Dat er meer stoom in de badkamer stond dan in de cabine, daar wordt gemakshalve maar even aan voorbij gegaan. Dat de met metaal ommantelde waterslangen bijna waren doorgerot was volgens hun niet zo erg. Het nagenoeg doorgerotte cabine frame viel ook wel mee. Flexibele waterafvoer blijvend gemonteerd met een schuifmof en rubber ringetje was ook heel professioneel, dat alles volgens de mevrouw (Sientje) van de service ??? afdeling.
Dat de afvoer na later bleek ook niet was afgekit zoals met de installateur ?! was afgesproken, was helemaal schandalig. Bij een lekkage had er een enorme schade aan mijn oude gestucte plafond in de hal daaronder kunnen ontstaan. Al van begin af aan problemen gehad met deze cabine. Met name het stoomgedeelte waarbij de zekering in mijn meterkast er steeds uit vloog. Gemonteerd op een afzonderlijke groep waar niets anders op zat, om het argument maar even te voorkomen dat het wel een andere storing geweest zou zijn. Dat de stoom als die er al was binnen de kortste keren uit de cabine verdween, vond men destijds maar heel bijzonder. Dat de afdichtingsrubbers niet alles afsloten kon ik oplossen met behulp van een paar extra strippen aan de bovenzijde van de deur. Nabestellen van de juiste maat strips kon niet meer omdat het bedrijf failliet was – kwaliteit ????.
En dan ook nog eens durven te beweren dat de strips die zij konden leveren wel de juiste maat hadden. Dat de dikte van onze deuren 5 mm bedroeg was onjuist volgens hun. Dat was toch echt 6 mm. Voor iemand zoals ik die gewend is met een schuifmaat om te gaan een heel frustrerende opmerking.
Nee meneer dit is een kwaliteit cabine en geen chinese troep. Ik hoor het de verkoper destijds nog zeggen. Nou het tegendeel zo hebben wij ervaren, is waar. Misschien niet uit China, maar door ons wel zo ervaren.
Al met al belabberde geleverde kwaliteit met een evenzo belabberde ondeugdelijke en ondeskundige installatie, waarbij ik mij danig voel besodemieterd en opgelicht. Ach en het ging in 2006 maar om een bedrag van ca. € 10.000,- Koopje toch !
Het meest erge aan deze hele zaak vind ik nog de houding van dit bedrijf. Hun ontkennende, domme en stomme bagatelliserende opmerkingen slaan echt alles.
Om dan ook nog eens de dreiging te lezen van het inschakelen van een advocaat indien ik mij in de media o.i.d negatief zou uitlaten over het bedrijf Badwereld, is helemaal het toppunt.
Ik ben en was helemaal niet uit op compensatie omdat ik mij ook wel realiseer dat dat een haast onbegonnen zaak zou worden. Maar ik vond wel dat ik op zijn minst mocht reclameren. Enige vorm van blijk in onze teleurstelling in het door Badwereld geleverde, was voor onsj voldoende geweest.
Nu zou ik haast zeggen kom maar op met die aangifte mevrouw Sien van Badwereld. De door mij gemaakte foto’s liegen niet.
Jeetje wat een gedoe zeg! Ik hoop dat het nu allemaal een beetje is geregeld voor je. Wij hebben thuis ook zoveel gedoe gehad met de verkoper, alles wat we met hem regelde ding fout.
Mijn ervaring met badwereld leek heel goed te gaan worden, maar werd uiteindelijk ronduit slecht.
Het begon heel goed, verkoper leek kundig en enthousiast. Ik kwam binnen bij Badwereld met de wens om in mijn badkamer een douchecabine met stoom en Upfall shower te nemen, geheel in stijl door betegeld met een mooie glaspartij en twee zitbanken.
Ik heb aangegeven dat ik zelf mijn aannemer de cabine wil laten voorbereiden, aangezien zij de complete badkamer klus hebben aangenomen.
Na een uitleg en alles doorgenomen te hebben kreeg ik een voorstel in de mail. Het bleek niet wat ik wilde. Na het ontvangen van de mail belde ik meteen op. Ik meldde dat het een enkele bank was en dat wilde ik niet. Het zou niet passen volgens verkoper. Dat leek mij stug, we namen het nog eens door en hij ging nog wat proberen. Ik moest de maten nog eens doorgeven. Ik gaf aan dat ik zelf graag had dat zij zelf de maten kwamen opnemen, omdat ik zeker wil weten dat zij dat zelf eens goed bekijken. Als het niet goed is, moet men niet naar mij kunnen wijzen omdat ik iets fout heb doorgegeven. Zodoende kreeg ik na een tijd weer een ander voorstel. Dat zag er beter uit.
Ze wilden graag ook nog een monteur langs sturen voor de complete badkamer offerte. Hij kon dan ook meteen alle maten opnemen voor de cabine. Deze monteur W. is toen langs geweest voor de hele badkamer, maar ook voor het opmeten van de cabine. Dit is allemaal opgemeten en ik zou een offerte krijgen.
Na een week hing ik weer eens aan de telefoon. W. was op vakantie, de maten had hij niet doorgegeven aan de verkoper. Een beetje kneuterig allemaal, maar goed, ik ging dan maar weer zelf meten en heb de maten doorgegeven.
Het uiteindelijke design voorstel was klaar. Na een hoop heen en weer gemail was het duidelijk hoe het moest worden.
Echter, de cabine was ineens 750 Euro duurder, dan dat er was vermeld in de eerdere prijs opgave die ik per mail had gehad.. verkoper was vergeten de installatiekosten erbij te rekenen. Geen sorry of wat dan ook. Ik kon het zelf nagaan want het stond ook op de site (die overigens behoorlijk onduidelijk is) Dat was toch wel een eerste signaal waarin ik de negatieve houding bij verkoper bespeurde. Tevens stelde hij zich ook niet op als de eigenaar van de onderneming. Ik zou als eigenaar dan toch wel iets doen of op zijn minst zeggen dat er een nogal lompe fout is gemaakt. Al waren het maar excuses.
Dat was echt een punt waarop ik twijfelde. Maar ik wilde de cabine toch hebben en verder met het badkamer traject. Er was een behoorlijk strakke agenda en er was een kleine op komst.
Ik ben naar Badwereld gegaan en heb gepoogd die installatie kosten te reduceren, maar verkoper gaf niet mee. Ik besloot het maar te doen en heb zo goed als mogelijk de tijdslijnen aangegeven.
Daarna leek het allemaal goed te gaan. De aannemer die ik had gekozen (niet W. van Badwereld) ging bij Badwereld op bezoek om een volledige uitleg te krijgen over de geleverde tekeningen en over de voorbereidingen.
De aannemer ging aan de slag en vervolgens heb ik contact gehouden met verkoper over de vorderingen. Het liep wat uit en ik kwam zodra ik het hoorde van de aannemer aankloppen bij Badwereld dat ik de douchebak nodig had. Dit was een component wat ik al eerder nodig had, omdat deze door de aannemer bij het leggen van de vloer ingebouwd moest worden.
Toen ging het voor de eerste keer flink mis. De douchebak lag bij de monteur W. en die was wederom weer op vakantie. W. heeft daar zijn eigen werkplaats en verkoper van Badwereld heeft daar geen sleutel van! Nu moesten we wachten tot W. eens terug was van vakantie.
Mijn strakke schema liep nu behoorlijk in de war. Ik ben erg boos geworden, dat hier niet op geanticipeerd was. Het leek wel of verkoper met zijn hoofd ergens anders zat, als ik telkens aangaf dat er flinke druk op stond omdat er een baby op komst was.
Vervolgens gewacht tot W. terug was en direkt die bak opgehaald. De aannemer kon vervolgens verder en heeft alles netjes af gemonteerd. Uiteindelijk leverde de aannemer netjes alles op zoals het hoorde. Toen ik een week voor tijd aan zag komen dat ik zover zou zijn, ben ik bij Badwereld binnen gelopen dat ze de week erop tijd moesten reserveren, dan zouden wij namelijk klaar zijn voor de montage van de hele stoomcabine met glas, wat Badwereld zelf doet.
Ik heb dat op een doordeweekse dag aangegeven, dat we waarschijnlijk die dinsdag daarop W. nodig zouden hebben om direkt de cabine te installeren. Dat was goed, ik moest het maar aangeven zodra ik het wist.
Wederom ging het weer mis. Ik belde maandag dat dinsdag de boel klaargemaakt werd en dat alles geinstalleerd kon worden. verkoper meldde mij doodleuk dat het zo niet werkt en dat de agenda van W. voor de hele week vol zat. Ik ben WOEST geworden. Ik heb het notabene expliciet gemeld dat het eraan zat te komen. Het viel mij nog op dat het zo gemakkelijk kon, want ik had ook verwacht dat W. niet zomaar stel op sprong zou kunnen. Maar ik ging ervanuit dat het zo was, aangezien ik het zo heb gesteld en verkoper er mee instemde. Het was een heftig gesprek en verkoper was brutaal, liet mij niet uit praten en tetterde door mij heen dat het allemaal zo niet werkt.
Hij leek wel een ongeinteresseerde werknemer van zijn eigen zaak. Ik ben zo kwaad geworden dat ik hem heb gezegd dat hij het maar oplossen moest.
Dat gebeurde vervolgens niet. Ik heb de tijd maar uitgezeten en de week vertraging geaccepteerd.
Maar het ergste moest nog komen. Toen W. uiteindelijk kwam, was ik thuis om hem te ontvangen. Ik hielp mee alle spullen naar boven te brengen en W, die er allemaal niets aan kon doen, stelde mij gerust dat hij het er die dag allemaal in zou krijgen. We liepen naar boven en in de badkamer aangekomen keek hij rond en zuchtte. Hij vroeg zich af ho hij de schacht die hij bij zich had waar alle apparatuur achter weg gebouwd zit, hier ooit moest passen. Het was niet goed gedaan, er zat een schuin stuk daar waar de schacht tegen het plafond door moest lopen.
Ik kon wel door de grond zakken. Ik bewaarde de rust en pakte de tekening erbij. Mijn aannemer was zo precies geweest met alles, en had veel overleg gehad. Ik kon mij niet voorstellen dat hij zo’n grote fout had gemaakt. Ondertussen constateerde W. ook dat de aansluitingen voor het water VEEL te laag zaten. Die moesten 20cm omhoog. Dit was vanaf de grond gemeten, maar dat had vanaf de bak moeten zijn. De tekeningen erbij gepakt, en wat bleek. Zo stond het getekend.
W. belde zeer geirriteerd met verkoper. Dat was een heftig gesprek. W. werd kwaad op verkoper, hij had betrokken moeten zijn bij dit proces, want nu was het fout aangelegd.
Daar stond ik dan. Ik was woest en verdrietig tegelijk. Wat een prutser die verkoper!
W. had na het ophangen duidelijk gemaakt dat hij totaal niet blij was met de werkwijze van verkoper. Hij lulde zo lekker allemaal en W. moest het maar oplossen, was de strekking.
Het plan was om het toch passend te krijgen en de schacht moest ter plaatse schuin afgezaagd worden om het pas te krijgen. W. stelde mij gerust dat hij het wel zou oplossen.
Dat hoopte ik dan maar, want W. was het enige wat ik nu had. In verkoper ben ik totaal het vertrouwen verloren.
Die middag was een zware dag, mijn hoop gevestigd op W.. een cabine van dik 10000 Euro, wat nu allemaal ter plaatse aangepast moet worden.
Mijn indruk leek wel juist, die man zit met zijn hoofd bij andere dingen. Al die slordige fouten en dan zeker nu de foute tekeningen, dat is wel heel ernstig. Ik koos voor Badwereld vanwege die goede naam, maar verkoper zit met zijn hoofd ergens anders en dat goede Badwereld is het niet meer.
hij gedraagt zich als een arrogante werknemer die maar weinig om top prestaties en hoge kwaiiteit lijkt te geven.
W. heeft het weten te redden, de schacht is aangepast en de apparatuur is op de leidingen aangesloten, hij heeft het weten te maken. Een applaus voor W, een echte vakman.
Na de installatie moest ik overigens nog weken wachten op het glas. Dat glas is vervolgens de eerste keer er flink scheef ingezet. Dit werd gedaan door een externe partij en dit heeft Badwereld dan netjes opgelost. Het kitten is best slordig gedaan maar ik heb er geen zin meer in om dat weer te melden. Dat is dan mijn fout.
Update: Na ingebruikname van de cabine.
Het gaat met het water van de douche niet goed. Het water stroomt uit de douchebak.
Een misdesign van je welste. Er is een opstaand randje op geplakt, zodat het water terug stroomt. Dit is echter nog steeds niet voldoende. Er komt nog steeds water overheen en komt op de badkamer grond. Volgens verkoper is mijn douchebak ingekort en is deze douchebak normaal 1,40m diep en die van mij “maar” 1,20m Ik geloof daar geen snars van. Mijn badkamer is behoorlijk groot (5x4m) en deze cabine is heel fors. Wie wil er nou een douchebak van 140cm diep?
Maar al zou dat zo zijn, het is zo verkocht naar hun eigen idee en tekening. Dit moeten ze nog gaan oplossen op een of andere manier.
Dan de upfall, die werkt nog steeds niet. Het slaat steeds uit. Ze moeten dit ook nog fixen.
De Upfall zelf maakt een enorme takke herrie, wat dat betreft baal ik er erg van dat ik het gekozen heb. Het is of er een aggregaat wordt aangezet. Ik heb geen idee hoe dit bij andere mensen klinkt, maar die pomp maakt nogal een herrie. Ik was er al bang voor en heb gevraagd of dat tegen een dikke laag rubber gemonteerd zou kunnen worden of iets dergelijks. Volgens mij zijn alle maatregelen genomen om het geluid te dempen, maar het is een enorme herrie. Zowel IN de cabine, als ook buiten de cabine in huis.
Dan zitten er in hun eigen Upfall product, wat ze zelf ontwikkelt hebben wat slordige foutjes.
Als het Upfall systeem wordt aangezet, moet het eerst een minuut vullen, daarvoor moet je de stop dicht doen. Doe je dat niet, dan blijft ie maar rommelen en proberen en houdt er niet mee op.
Als je per ongeluk tegen die knop aandrukt, kan je het niet cancellen, je moet dan een minuut wachten voor je de Upfall uit kan zetten.