Ervaringen Bakker Postma badkamers? Hier vind u alle Bakker Postma badkamers ervaringen, recensies, klachten en reviews. Bent u opzoek naar een nieuwe badkamer ga dan langs bij Bakker Postma badkamers in Leeuwarden. Lees eerst de recensies en reviews over Bakker Postma badkamers.
Gratis badkamerbrochures?
Wilt u gratis badkamerbrochures thuis ontvangen? Dat kan! Bakker Postma badkamers badkamersmagazines staan vol met tips over badkamers, badkameropstellingen, badkamerprijzen, advies en ideeën. Bestel het gehele pakket, hier kunt u gratis badkamerbrochures aanvragen. Haal uw inspiratie uit onze gratis badkamerbrochures.
Ervaringen Bakker Postma badkamers? Wat voor ervaring heeft u met Bakker Postma badkamers in Leeuwarden? Uw badkamer ervaring met Bakker Postma badkamers plaatsen? Hier kunt u makkelijk en snel een ervaring achterlaten over Bakker Postma badkamers in Leeuwarden. U helpt niet alleen ons maar ook anderen met het achterlaten van uw recensie.
Bakker Postma badkamers algemene informatie
Bakker Postma badkamers heeft in totaal één vestiging in Leeuwarden, in Nederland. Bakker Postma is al meer dan 40 jaar specialist in het verkopen van badkamers, en heeft dus een goeie naam opgebouwd. U krijgt betaalbare kwaliteit stijl en klasse bij Bakker Postma. Kom een kijkje nemen in de showroom om inspiratie op te doen. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website of ga bij ze langs.
December 2020 stappen wij vol vertrouwen de showroom van Bakker Postma binnen om een badkamer uit te zoeken. We hadden het gevoel bij een gerenommeerd bedrijf binnen te stappen en we plaatsen een order ter waarde van € 8900,00 (voor ons een enorm bedrag!) Er wordt afgesproken dat de levering in april 2021 zal plaatsvinden. Het resultaat is schitterend en we zijn erg blij met onze nieuwe badkamer. Waarom dan een beoordeling van 1 ster zul je je afvragen?
Dit heeft te maken met het feit dat wij van mening zijn dat klantenservice minstens net zo belangrijk is als kwaliteit.
Op 20 februari 2024 maak ik melding van het feit dat er een blaas zit op 1 van 2 kranen. Er wordt mij gevraagd een foto te sturen (zie bijgevoegde foto) welke ik dezelfde dag nog per mail toe stuur. De eerste reactie hierop is “quote: Geachte heer …,
De garantie op deze kranen is 2 jaar en dus helaas verlopen. Wij kunnen u helpen om tegen kosten een nieuwe kraan te leveren. Mocht u hier interesse in hebben hoor ik het graag dan maken we een offerte welke geaccordeerd dient te worden. einde quote”
Geen empathie, geen poging om bij elkaar te komen (bijvoorbeeld: wij vinden het supervervelend en willen voorstellen om elk de helft te betalen) Helemaal niets!
Er volgt telefonisch contact en er wordt voorgesteld om contact te zoeken met de leverancier om te kijken wat er mogelijk is.
5 maart 2024 informeer ik maar weer eens of er al wat bekend is en ik krijg de volgende reactie:
“Quote:ik heb de foto naar de leverancier gestuurd en gevraagd om onder coulance of garantie een nieuwe uitloop te regelen. De claim is echter afgewezen met de volgende reactie: Goeiemiddag, we hebben dit ook bij onze leverancier nagevraagd. Deze valt niet meer onder garantie. Helaas zijn hiervan geen losse onderdelen voor te verkrijgen.
Het is vervelend als er iets stuk gaat, dat snappen wij als Bakker Postma. Echter zijn wij niet verantwoordelijk voor kosten als iets buiten garantie defect raakt. Hoe vervelend het voor u ook is.
De prijs van de kraan is € 276,00 Mocht u willen dat wij deze voor u bestellen hoor ik dat graag.einde Quote”
Omdat ik van mening ben dat de blaas op de kraan niet had mogen ontstaan in zo’n korte tijd (eigenlijk helemaal niet) en dit niet door gebruik veroorzaakt kan worden heb ik de communicatie met Bakker Postma gestaakt en contact gezocht met mijn rechtsbijstandverzekering. Er gaat een brief van de advocaat naar Bakker Postma en de reactie van Bakker Postma is: Quote” Goeiemiddag, na verder intern overleg met de directie werd besloten u een nieuwe kraan kosteloos te bezorgen. We zullen u deze zo spoedig mogelijk bezorgen. Einde quote”
Wij zijn van mening dat Bakker Postma bovenstaande had kunnen voorkomen en een 5 sterren beoordeling van ons had gekregen als ze service verleent hadden in plaats van achter voorwaarden te verschuilen. Waren ze met een acceptabel voorstel dan hadden beide partijen het naar tevredenheid af kunnen sluiten. Gemiste kans!