Ervaringen Johan Herijgers badkamers? Hier vind u alle Johan Herijgers badkamers ervaringen, recensies, klachten en reviews. Bent u opzoek naar een nieuwe badkamer ga dan langs bij Johan Herijgers badkamers in Rijsbergen. Lees eerst de recensies en reviews over Johan Herijgers badkamers.
Gratis badkamerbrochures?
Wilt u gratis badkamerbrochures thuis ontvangen? Dat kan! Johan Herijgers badkamers badkamer magazines staan vol met tips over badkamers, badkameropstellingen, badkamerprijzen, advies en ideeën. Het gehele pakket, hier kunt u gratis badkamerbrochures aanvragen. Haal uw inspiratie uit onze gratis badkamerbrochures.
Ervaringen Johan Herijgers badkamers? Wat voor ervaring heeft u met Johan Herijgers badkamers in Rijsbergen? Uw badkamer ervaring met Johan Herijgers badkamers plaatsen? Hier kunt u makkelijk en snel een ervaring achterlaten over Johan Herijgers badkamers in Rijsbergen. U helpt niet alleen ons maar ook anderen met het achterlaten van uw recensie.
Johan Herijgers badkamers algemene informatie
Johan Herijgers badkamers heeft in totaal één vestiging in Rijsbergen, in Nederland. Johan Herijgers is al ruim 40 jaar een begrip in Rijsbergen en omstreek. Johan Herijgers staat voor kwaliteit en vakmanschap, kom langs in de showroom voor deskundig advies en handige tips. Johan Herijgers levert het totaalproject van A tot Z, van eerste ontwerp tot montage en installatie. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website of ga bij ze langs.
In december 2022 is onze badkamer opgeleverd. Tot op heden moeten wij steeds contact opnemen omdat het niet gaat zoals afgesproken of behoort te werken.
Dit begon met het schilderen/afwerken wat in eerste instantie schandalig was uitgevoerd. Nadat wij dat zelf hebben aangekaart werd dat opgelost.
Vervolgens douche klaar. Blijkt de mengkraan van de douche niet goed te werken. Alleen lauw water. Ook daar weer contact over opgenomen. Dan vragen ze of wij het wel goed voelen en of wij het wel gebruiken? Conclusie na weer negatieve energie dat het ding toch defect is en vervangen moet worden. Er blijkt iets van koper/ijzer op het apparaatje te zitten dat ws nog vanuit het aanleggen van de leidingen is gekomen. (niet goed vooraf doorgespoeld hoor ik later!)
Dan constateren we dat het water uit de wasbakkraan er ook stotterend eruit komt. Apparaatje meegekregen om de percolator eruit te draaien, omdat dit niet achtergelaten was na oplevering. Vervolgens daar ook ijzer in en schoon gemaakt, maar dat loste het probleem niet op. Na wederom overleg een nieuw percolator opgestuurd gekregen. Wederom negatieve energie.
Daarna ontstonden er bruine spikkels op de glaswand die we er niet af kregen. Speciale douchewand met antikalkcoating en een waterontharder laten aanleggen. Wederom bellen, na veel moeite foto’s kunnen maken en sturen. Vooraf wel de vraag of ik met een sponsje wel goed schoon kan maak met ronddraaiende bewegingen? Alsof ik een klein kind ben dat niet kan poetsen. Na veel moeite komt Herijgers dan eindelijk weer eens in actie. Na enige tijd komen er twee monteurs om de glaswand met speciaal spul te poetsen. Wederom negatieve energie en frustratie.
Dan hoop je dat alles opgelost is tot je terugkomt van vakantie. Een vieze geur in de badkamer. Uitgaande dat het w.s. de afvoer is deze goed schoongemaakt, maar helaas. Komen wij tot de ontdekking dat er drie gaten onder in het afdekrooster waar een tegelinleg in zit die open zijn. Daar komt natuurlijk vocht onder. Dat aangegeven en het rooster teruggebracht. Zitten allemaal vaklui aan tafel die beweren dat dit zo hoort. Is altijd zo. Nou de stank die eruit komt is niet te harden. Ze stoppen vervolgens dotten kit erin en ik kan gaan. Daarmee is de stank niet weg want die zit in de lijm/kit onder de tegelinleg. Ik vraag tijdelijk een metalen rooster dat ik krijg. Vervolgens word ik meerdere malen gevraagd of de stank nu wel weg is alsof ze je niet geloven. Ik besluit zelf maar ACO te benaderen en die geven aan dat de bak waar het rooster in moet in zijn geheel gevuld had moeten zijn met kit en dan de tegel erin zodat er geen vocht meer bij kan. Dit vervolgens doorgestuurd en weer honderd keer excuus. We zijn er wel klaar mee, als je kwaliteit, service en deskundigheid wil zou ik echt ergens anders naar toe gaan.