Ervaringen van Munster badkamers? Hier vind u alle van Munster badkamers ervaringen, recensies, klachten en reviews. Bent u opzoek naar een nieuwe badkamer ga dan langs bij van Munster badkamers in Gouda. Lees eerst de recensies en reviews over van Munster badkamers.
Gratis badkamerbrochures?
Wilt u gratis badkamerbrochures thuis ontvangen? Dat kan! van Munster badkamers badkamer magazines staan vol met tips over badkamers, badkameropstellingen, badkamerprijzen, advies en ideeën. Het gehele pakket, hier kunt u gratis badkamerbrochures aanvragen. Haal uw inspiratie uit onze gratis badkamerbrochures.
Ervaringen van Munster badkamers? Wat voor ervaring heeft u met van Munster badkamers in Gouda? Uw badkamer ervaring met van Munster badkamers plaatsen? Hier kunt u makkelijk en snel een ervaring achterlaten over van Munster badkamers in Gouda. U helpt niet alleen ons maar ook anderen met het achterlaten van uw recensie.
van Munster badkamers algemene informatie
van Munster badkamers heeft in totaal twee vestiging in Gouda en in Zwijndrecht, in Nederland. Kom langs in één van de twee showrooms om inspiratie op te doen en het gehele assortiment te bekijken. Van Munster heeft al ruim 45 jaar ervaring in de sanitair wereld en is dus een echte specialist. Het gehele traject kan van Munster van A tot Z verzorgen. Van Munster is zelfs de sanitairleverancier van het Koninklijke huis. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website of ga bij ze langs.
Geweldig geholpen door Jiet!
Nadat mijn bestelling niet was binnen gekomen via sanidump Woerden, ben ik rechtstreeks naar van Munster Waddinxveen gereden.
Ondanks dat ze eigenlijk al gesloten waren, heeft Jiet mij toch aan mijn spullen geholpen en kon mijn aannemer doorwerken!
Nogmaals super bedankt
Voor onze nieuwbouwwoning toentertijd in zee gegaan met Van Munster, maar inmiddels hebben we hier spijt van. Nadat wij akkoord hadden gegeven op de offerte is de behandeling van ons als klant alleen maar slechter geworden. Een slechtere service en behandeling kan niet. Inmiddels zijn wij al langer dan een half jaar bezig om nieuwe onderdelen te verkrijgen, maar worden met elk te bedenken excuus van het kastje naar de muur gestuurd. Onderdelen van de douchecabine zouden we ook nog eens zelf (HOE DAN?!!!) moeten vervangen, omdat de montage niet onder de garantie valt.
Recent is ons nieuwbouwhuis opgeleverd met een standaard (project) badkamer van Van Munster. Voorgaande omdat wij de prijsstelling vrij hoog vonden. Bij oplevering bleek het ligbad foutief geplaatst. De ligzijde zit aan de muurkant met hierop de badkamerkraan. Hierdoor kunnen wij het bad niet gebruiken. Reactie van Van Munster: staat zo op de tekening! Voor meedenken en service moet je dus niet bij Van Munster zijn!
Van Munster verzorgt het sanitair in mijn nieuwbouwwoning. Ik mag bij Gods gratie langskomen voor het uitzoeken. Afspraak kan niet ‘s avonds of in het weekend. Ik neem vrij. Ben ruim op tijd in de zaak. Verkoper wordt opgeroepen door receptie. Verschijnt niet. Wordt nog twee keer verzocht te komen. Verschijnt na kwartier. Als ik aangeef dat ik dit niet netjes vind, haalt hij zijn schouders op ‘ik had iets anders te doen’. Vervolgens laat hij het standaardaanbod zien. Als ik vraag of er ook alternatieven zijn, reageert verkoper geprikkeld. Ja, alles kan. Hij kan niet aangeven wat dit doet met de prijs, want ik koop bij de aannemer niet bij hem. Geen enkele intentie om te adviseren, mee te denken of welwillend te zijn. Binnen kwartier was het klaar. Bij het verlaten van de zaak heb ik aangegeven hoe onbeschoft we behandeld zijn. Uiteindelijk kwam de heer Van Munster. Die bood een halfslachtig excuus aan. Maar het was duidelijk dat hij ons niet serieus nam. Hij wilde eerst het verhaal van verkoper Bob horen. Kan me niet voorstellen dat hij Bob niet allang gesproken had voordat hij naar ons kwam. Het interesseerde hem duidelijk niet. Van Munster is voor ons een afrader.
Van wegen Corona mag de winkel niet zomaar bezocht worden. Er moet een afspraak gemaakt worden. Nou dat moet je eens proberen te doen. Er wordt niet gereageerd op mail vanuit website, terug bellen hebben ze ook nog nooit van gehoord. Jammer maar kan gehad om te reageren.
Vanuit nieuwbouw in Vlaardingen de badkamer door Munster laten installeren. Duur maar met verwachting dat goedkoop duurkoop is.
Dit is geen goed idee geweest.
Slechte afwerking, slechte communicatie, slechte service. Pas na dreigen met procedure komt excuses…
Waarna nog steeds geen actie. Een verkeerd gemonteerd douchescherm staat er nu al zes maanden ondanks beloften
e.e.a te vervangen. Kitwerk zeer slecht. Afrader !
Ik heb mijn sanitair uitgezocht bij van munster (omdat het onderdeel is van een nieuwbouwproject).
Ik heb toch gekozen voor een mooier badkamermeubel.
Voor 1000 euro meer had ik een mooier badkamer meubel.
Na lang wikken en wegen toch besloten dat te doen.
Ik mocht de kleur later doorgeven.
Toen ik de kleur doorgaf was het badkamer meubel geen 1000 euro meer maar 1300,-
Ik aangegeven dat ik dat niet accepteer.
Munster kwam met het voorstel dat we de kosten konden delen.
Als ik hiermee niet akkoord ging berekenen ze de volledige prijs aan mij door.
Bijzondere manier van klanten bejegening
Anderhalf jaar geleden geweest voor het uitzoeken van een badkamer voor een nieuwbouwwoning. Een stoere toilet met dikke bril uitgezocht. Offerte gekregen. Van Münster geeft zelf alles een eigen naam, vooral combinatiepaketten. Hierdoor kan je niet controleren wat je hebt uitgezocht. Staat ook niet op de site(hier stond soul combinatiepakket genoteerd en we hadden een vb Subway toilet uitgekozen). Op hun site staat nergens een pakket genaamd soul. Wij zijn er in goed vertrouwen vanuit gegaan dat het wel goed zou zijn. Bij oplevering bleek dat de verkeerde toilet was geïnstalleerd. Nu beweren ze bij hoog en laag dat dit is wat we hebben uitgezocht, terwijl dat niet zo is en we nooit voor een kleinere wc met een dunne wc bril zouden gaan. Want ze hadden genoteerd dat we het Soul pakket wilden. Wij weten toch zelf wel wat we hebben uitgekozen. Daarbij, hoe hadden wij moeten controleren dat ze een verkeerd combinatiepakket hebben genoteerd als dat pakket niet eens is terug te vinden op hun site??? Dat zou ik wel willen weten. De oplossing: koop die andere toilet met korting opnieuw en betaal ook nog eens voor installatie. Je verwacht toch betere service als je zoveel voor een badkamer uitgeeft! Kortom: slechte service, onoverzichtelijke offerte en site!!
Wat een walgelijk bedrijf ! De telefoniste gedraagt zich alsof ze baas is en ondanks dat ik aangeef geen tijd te hebben weigeren ze mee te denken.
Wij zijn late instappers in een project en daarom moeten er snel beslissingen genomen worden, helaas kon ik de telefoniste NIET aan het verstand brengen dat ik de mogelijkheden met ze wil doorspreken van levering IN het project en levering BUITEN het project…..
De zaken gaan kennelijk zo goed dat een sanitair winkel zich zo arrogant kan opstellen !
Wij laten ons huis casco opleveren en gaan hier NOOIT naar toe !